Trendyol garantisi olan ürün iade edilir mi?
İade süresi ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gündür. Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade etmek için “Trendyol İade” adımlarını takip etmeli ve iade kodu almalısınız. İade ettiğiniz ürünün hasarsız, kullanılmamış ve uygulama hatalarından zarar görmemiş olması gerekmektedir.
Bir ürünün garantisi ne demek?
Garanti belgesi, malda meydana gelebilecek arızaların belirli bir süre içerisinde giderilmesi yerine, malın yenisi ile değiştirilmesi veya bedelinin iade edilmesi koşullarını içeren, üretici-ithalatçıya yükümlülük getiren ve tüketicide güven duygusu uyandıran bir belgedir.
Trendyol güvencesi nedir?
Trendyol’un sigorta ürünlerini keşfedin. Satın aldığınız elektronik cihazınızın garanti süresini +1, +2 veya +3 yıl uzatın. Elektronik cihazınızı garanti kapsamında olmayan birçok riske karşı korur. Elektronik cihazınızı ekran kırılmasına karşı korur.
Trendyol kapsamlı onarım paketi ne işe yarar?
Elektronik cihazlar için yasal garanti, kullanıcı tarafından meydana gelen kırılma, sıvı teması veya hırsızlık gibi durumları kapsamaz. Kapsamlı onarım paketiyle bu durumlar için teminat altına alınırsınız ve cihazınızın onarımını veya değişimini yaptırırsınız.
Trendyol garantili ürün bozuldu ne yapmalıyım?
Cihazınızda arıza olması durumunda hasar bildirimini Trendyol Sigorta Müşteri Hizmetleri 0850 955 14 14 numaralı telefondan yapmalısınız. Müşteri temsilcimiz tarafından oluşturulan hasar dosya numarası ve kargo kodu ile birlikte cihazınızı en yakın MNG Kargo aracılığıyla Techpoint Servis ve Destek Hizmetleri A.Ş.’ye gönderebilirsiniz.
Trendyol hangi durumlarda iade kabul etmez?
İade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri tüm aksesuarları, orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir. Tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulan veya son kullanma tarihi geçen ürünler iade edilemez.
Garanti kapsamına ne girer?
GARANTİ KAPSAMI Yetkili FIAT servisi tarafından yapılan incelemeler sonrasında üretim hataları nedeniyle arızalı olduğu tespit edilen parçalar geri ödenir. Onarım veya değiştirme. Değiştirme veya onarım için gereken işçilik maliyetleri. Garanti, onarımı gerçekleştirmek için gereken sarf malzemelerinin tedarikini içerir.
Garantisi olan ürün değişir mi?
Tüketici, kusura karşılık gelen bir geri ödeme talep edebilir. Tüketici, ürünün yenisiyle veya mümkünse daha kaliteli bir modelle değiştirilmesini talep edebilir. Satıcı, ürünü yenisiyle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.
Garantili üründen servis ücreti alınır mı?
Tüketicinin, Kanun’un 11. maddesinde düzenlenen seçimlik haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi halinde satıcı, işçilik ücreti, değiştirilen parça bedeli veya başkaca herhangi bir ücret talep etmeksizin malı onarmak veya onarttırmakla yükümlüdür.
Trendyol evden iade alıyor mu?
Kapıya teslim hizmetiyle Trendyol müşterileri, ürünü teslim almak istedikleri günü seçebiliyor.
Trendyol güvenli bir site mi?
E-ticaret platformumuz, Ödeme Kartı Endüstrisi Veri Güvenliği Standardı’na (PCI DSS) uygun bir altyapı üzerine kurulmuştur. Bu standart, müşterilerimizin kredi kartı bilgilerinin güvenli bir şekilde saklanması, işlenmesi ve iletilmesi için en yüksek güvenlik standartlarını belirler.
Trendyol’a eksik ürün geldi ne yapmalıyım?
Ürünüm/ürünümün bir parçası eksik, ne yapmalıyım? Teslimatınızdaki eksik ürünler ve parçalarla ilgili sorularınızı Trendyol Assistant aracılığıyla iletebilirsiniz. “Hesabım” > “Siparişlerim” > “Sipariş Ayrıntıları” > “Trendyol Assistant” > “Alınan Ürün Şikayetleri” adımlarını izleyerek Trendyol Assistant’a bağlanın. Ardından, sorunuzu iletin.
TV ekranı kırıldı sigorta karşılar mı?
Dizüstü bilgisayarlar gibi elektronik cihazlar sigortalanabilmeleri için poliçede ayrı olarak listelenmelidir. Ev eşyası sigortası televizyon kırılmasını kapsar mı? Poliçede ayrı olarak belirtilirse, ev eşyası sigortası televizyon kırılmasının maliyetlerini karşılayacaktır.
Trendyol fatura garanti belgesi yerine geçer mi?
Ürünlerde fatura artık garanti belgesi yerine geçiyor. Fatura tarihinden itibaren 2 veya 3 yıl…
Trendyol sigortası neyi kapsar?
Trendyol Sigorta neleri kapsar? Trendyol Sigorta, elektronik cihazların garanti süresini uzatır ve cihazları sıvı dökülmeleri, ekran hasarları vb. durumlara karşı korur. Kullanıcı kazaları, hırsızlık, doğal afetler gibi birçok riske karşı koruma sağlayan, ihtiyaçlara özel sigorta ürünleri sunar.
Garantisi başlamış ürün iade edilir mi?
Tüketici, kusura karşılık gelen bir geri ödeme talep edebilir. Tüketici, ürünün yenisiyle veya mümkünse daha kaliteli bir modelle değiştirilmesini talep edebilir. Satıcı, ürünü yenisiyle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.
Trendyol evden iade alıyor mu?
Trendyol müşterileri, “Kapıya İade” hizmetini kullanarak ürünün teslim edilmesini istedikleri günü seçebiliyorlar.
Garantiye ürün nasıl gönderilir?
Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte iade edin; size en yakın yetkili servis merkezini arayarak ürününüzün garanti kapsamında onarılmasını veya değiştirilmesini sağlayabilirsiniz. İletişim bilgileri garanti belgesinde veya kullanım kılavuzunda bulunabilir.
Trendyol iade inceleme süresi kaç gün?
Müşteri talebinin değerlendirilmesi, Müşteri talebinin Trendyol Express’e ulaştığı günden itibaren 15 iş günü içerisinde gönderiye ilişkin gerekli kontrol ve incelemeler yapılarak tamamlanacaktır.